SİMYACI


SİMYACI

PAULO COELHO

Herkese Merhaba. Simyacı uzun zamandır okunacaklar listemdeydi ve nihayet zaman bulup okuyabildim. Bildiğiniz gibi bir dönemin popüler kitabıydı. Şuan hala popüler mi bilmiyorum ama bir çoğunuzun okuduğuna eminim.
Simyacı Brezilyalı yazar Paulo Coelho' a ait bir kitap. Yazarın 3. kitabı. Bana ilk başlarda sıkıcı bir roman izlenimi verse de daha sonrasında elimden bırakamayacağım bir hal aldı. 1 gün de bitirdim ve klasik bir romandan ziyadesiyle farklıydı benim için. Ve yine şahsımla yorumlayacak olursam eğer musibetlerin bilmediğimiz güzelliklere yol açacağı mesajını veren bu roman kaderin kollarında telaşsız yol almamız gerektiğini iletiyor.
Kurgusu oldukça sürükleyici ve kahramanımız Santiago ile yolculuğa çıktığınızı hissettirecek kadar akıcı, hafif ve içine çeken bir roman. Aslında hepimizin yaşadığı fakat farkında olmadığı olayları gözler önüne seriyor.
Konusuna gelecek olursak İspanyalı Santigo'nun rahip olmak yerine çobanlığı seçip hayallerini gerçekleştirmek ve gezip dünyayı tanımaya karar verir. Bu süreçte iki kere aynı düşü görmesiyle hayatında tamamen farklı bir yol çizilmiştir. Düşünde gördüğü piramitlerde ki hazineyi bulmaya karar vermiştir. Bu serüvende karşısına çıkan insanlar ve doğa üstü olaylarla aslında hazinesinin yanı başında olduğunu fark edecektir. yolculuk boyunca yaşadıkları ve masum aşkı Fatima'yı keşfetmenizi tavsiye ederim.

KEYİFLİ OKUMALAR...

Düşlerinin Peşinde Olduğu Sürece Hiçbir Yürek Kesinlikle Acı Çekmez...

Yorumlar

Popüler Yayınlar